مقالات

تهیه بهترین سیستم ریگ ماینینگ

برای تهیه بهترین سیستم ریگ ماینینگ ، شما باید با اصلی ترین اطلاعات موجود در مورد انواع سیستم ماینینگ آشنا باشید. در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع سیستم ریگ ماینینگ در دنیا موجود است که هر کدام از این مدل ها و ساختار ها، یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد نیز دارند. خریدار های گرامی همیشه باید به دنبال خرید و استفاده از بهترین مدل های موجود در بازار های ایرانی باشند. چرا که هرچه قدرت نهایی سیستم بهتر شود، شما سود بیشتری را نیز کسب می کنید.

 

برای دیدن بهترین سیستم های ریگ ماینینگ در ایران پی سی اینجا کلیک کنید

 

سخت افزار مناسب سیستم ریگ ماینینگ :

یک سیستم ریگ ماینینگ، از سخت افزار قوی و قابل قبولی ساخته شده است. سیستم های ریگ ماینینگ به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آنها برای همه افراد به شدت خوب و پر بازده است. برای تهیه بهترین سیستم مخصوص استخراج رمز ارز، شما باید در ابتدا مشخص کنید که به چه سخت افزاری نیاز دارید. هر ارز دیجیتالی، یک سخت افزار خاص نیاز دارد. مثلا، شیبا رمز ارزی است که به هارد های قوی و فوق العاده سریع نیاز دارد و در عین حال، اتریوم رمز ارزی است که به کارت گرافیک قوی نیاز دارد.

 

پس از مشخص کردن نوع رمز ارز، وقت خرید قطعات می رسد. خرید قطعات سیستم ریگ ماینینگ شاید کار راحت و ساده ای به نظر برسد ولی در واقع به شدت چالش برانگیز است. شما باید برای بودجه تان یک مدل خاص را تهیه کنید. همچنین، شما باید با استفاده از فلش های مخصوص بایوس، قطعات به کار رفته در سیستم را برای استخراج رمز ارز بهینه نمایید. این کار بدون حضور افراد متخصص می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. البته، شما می توانید از ماینر ها هم با خیال راحت استفاده کنید. ماینر ها نیز بازدهی بالایی دارند. ولی، همه مدل های ماینر برای استخراج اتریوم طراحی نشده اند. اکثر آنها برای بیت کوین کاربرد دارند.

تهیه بهترین سیستم ریگ ماینینگ
تهیه بهترین سیستم ریگ ماینینگ

 

تعیین بودجه برای تهیه سیستم ماینینگ :

برای خرید سیستم ریگ ماینینگ، در ابتدا شما باید بودجه تان را مشخص کنید. بودجه، مهم ترین عاملی است که بر روی خرید افراد تاثیر گذار است. اگر شما از بودجه مناسب استفاده نکنید، می توانید مشکلات مختلفی را برای خود ایجاد کنید. مهم ترین قسمتی که شما باید به آن توجه داشته باشید نوع پردازش گر است. شما بسته به نوع رمز ارز خود، باید بزرگترین قسمت بودجه را در اختیار پردازش گر اصلی قرار دهید. مثلا، اگر شما قصد استخراج رمز ارز اتریوم را دارید، قسمت عمده ای از بودجه شما باید مخصوص خرید کارت گرافیک باشد.

 

جدا از پردازنده اصلی، شما به یک مادر برد، پاور و بدنه هم نیاز دارید. لوازم اضافی همچون کابل ها و مبدل ها به کنار، این قطعات، اصلی ترین قطعاتی هستند که ۹۸ درصد بودجه شما را تکمیل می کنند. بدنه باید به گونه ای مهندسی شده باشد که خیلی راحت هوا را به درون خود بکشد و سیستم کارت گرافیک شما بتواند خیلی راحت خنک شود. همچنین، مادر برد شما باید قابلیت پشتیبانی از چند کارت گرافیک مختلف را داشته باشد. در غیر این صورت، شما با مشکلات متعددی رو به رو خواهید شد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *